Retail Trainer

Door mijn inmiddels 34 jaar ervaring in retail sta ik bekend als expert in het verhogen van de omzet door een andere aanpak richting consument waarbij de consument altijd centraal staat.

Het laten groeien van alle KPI’s van de winkel, zoals bijvoorbeeld conversie, van een kijker een koper maken. Met als gevolg een stijging in de omzet en terugkerende klanten.

Want het begint allemaal met de conversatie. Sla je een welgemeend en geĆÆnteresseerd gesprek over met een potentiĆ«le klant die binnenkomt dan zul je ook geen omzetstijging realiseren.

Mijn methodiek zorgt voor ervoor dat je van vreemden vrienden maakt, van vrienden klanten en van klanten ambassadeurs voor je winkel. Alles draait om vertrouwen.

Ik heb een online training ontwikkeld waarin ik al mijn waardevolle ervaring heb verwerkt. Ik gun jou als retailer, manager en/of retailmedewerker stijging in conversie en omzet.

Want als je elke dag je omzet doelstelling behaalt, is je team ook gemotiveerd. En een gemotiveerd team werkt aanstekelijk op consumenten die binnen komen. En zo is de cirkel rond.

Hoe gaat dat in de praktijk?

Ik kan mij zowel inleven in de consument als in de verkoopmedewerker. In een winkel zie ik snel waar de pijnpunten als ook de goede punten liggen. Ik ben overtuigend en meelevend en geef het goede voorbeeld, m.a.w. ik kan ook nog eens goed verkopen. De theorie van verkopen beheers ik goed en kan deze in praktijk duidelijk overbrengen.

Als er een probleem is in de conversie (van een kijker een koper maken), meer stuks per klant verkopen of hoger geprijsde producten verkopen dan bent u bij mij aan het goede adres. Ongeacht het soort artikelen dat er verkocht worden. Door mijn open houding praat ik gemakkelijk met iedereen in de winkel. Ongeacht leeftijd, gender, cultuur, opleiding of uitstraling. Dit komt door mijn grote interesse in de mens en hoe ik gecultiveerd ben. Ben je benieuwd geworden naar mijn werkwijze?