Online masterclass resultaatgericht verkopen


Ben je ook bang dat 2020 een slecht financieel jaar voor je wordt?

Had je begin dit jaar grootse plannen voor je winkel en heb je die door corona in duigen zien vallen?

Lig je ’s nachts wakker van de omzet die je bent misgelopen tijdens de lockdown?

Weet je nu even niet meer waar je moet beginnen om de omzet recht te trekken?

WAT ALS JE:


– Meer omzet kunt behalen?
– Meer omzet per klant kunt realiseren?
– Elke klant met volle tassen de winkel uit kunt laten gaan?
– Überhaupt meer klanten binnen kunt krijgen?

WAT ALS JE:


– Je winkel dit jaar nog x10 kunt laten gaan?

ZOU JE DAT DAN DOEN?

5 VERKOOPTECHIEKEN OM DAGELIJKS DE OMZET VAN JE WINKEL TE BEHALEN

Je hebt nog 5 maanden om de omzet recht te trekken en een sprint te maken naar het einde van het jaar.

Iedere dag kun je benutten om opnieuw te beginnen.

Misschien weet je niet hoe je het momenteel moet aanpakken omdat het consumentengedrag en het winkelgedrag veranderd zijn?

Waar kun je je nu het beste op focussen? Conversie, aantal stuks of het bonbedrag? Je ziet misschien door de bomen het bos niet meer.

In de online mini masterclass “Resultaatgericht Verkopen” leer je aan de hand van 5 video’s hoe je met 5 ultieme verkooptechnieken elke dag je omzetdoelstelling kunt behalen.

IN DE ONLINE MASTERCLASS LEER JE:

  • Welke vragen je stelt
  • En welke vragen je beter achterwege kunt laten
  • Hoe je de klant inspireert met de producten die je laat zien
  • Hoe je producten elimineert waar de klant niet in is geïnteresseerd
  • Om er vervolgens producten aan toe te voegen
  • Hoe je twijfels wegneemt
  • En hoe je de verkoop succesvol afrondt (met aankoop!)

Je kunt je aanmelden voor deze Online Mini Masterclass voor slechts € 34,00

Hoe kun je als retailer NU het verschil maken om weer succesvol te zijn? Je kunt het verschil maken door te blijven investeren in groei. Groei van je personeel. Want investeren in groei van je personeel leidt tot groei in omzet.

Door in ze te investeren blijven ze betrokken bij de winkel en de toekomst daarvan. Je medewerkers kunnen het verschil maken!

Deze kleine investering van 34 euro gaat een wereld van verschil maken. De technieken die je leert zijn direct toepasbaar op de winkelvloer, in een restaurant, bij een (telefonische) consumentenservice en tijdens een acquisitiegesprek.

DIT IS WAT JE WILT

  • Blije klanten
  • Altijd een ja krijgen van je klant
  • Meerdere stuks per klant
  • Hogere bonbedragen
  • Daardoor stijging in je omzet
  • Blije medewerkers/collega’s
  • Terugkerende klanten
  • Zelfvertrouwen in de verkoop

WIE BEN IK?

Als dochter van een ondernemersgezin ben ik geboren en getogen in de horeca. Elk vrij moment heb ik de armen uit de mouwen gestoken. In de bediening, de keuken, de huishouding en zelfs de receptie. Al op jonge leeftijd sprak ik mijn talen goed en kon ik met veel verschillende mensen een praatje maken.

Tijdens de middelbare school ging ik, naast mijn werkzaamheden bij mijn ouders, aan de slag bij V&D als weekendhulp. Na een jaar kon ik een parttimebaan krijgen bij een parfumerie. Daar is mijn liefde voor retail en luxegoederen verder aangewakkerd. Het contact met klanten en hun verwachtingen iedere dag kunnen overtreffen was mijn hoogste doel.

Na 8 jaar werken in de parfumerie met zoveel mooie merken werd ik aangenomen bij het mooiste merk wat ik ken: Chanel. Het eerste jaar als reizend make-up artist en de 6 jaren daarna als account manager.

Vervolgens ben ik aangenomen als training manager bij Swarovski Benelux. In de 16 jaar dat ik als training manager heb gewerkt bezocht ik, naast het training geven, ook al onze winkels om te zien hoe alles wat ze geleerd hadden in de praktijk werd gebracht.

Ik hielp altijd graag mee tijdens die bezoeken. Ten eerste omdat ik graag contact heb met klanten en ten tweede om te laten zien hoe je de theorie in de praktijk kunt toepassen. Achteraf hoorde ik altijd van het hoofdkantoor dat ze in het systeem konden zien in welke winkel ik op dat moment was geweest omdat de conversie en de omzet dan stegen.

Ik gun jou als retailer, manager en/of verkoopmedewerker diezelfde stijging in conversie en omzet. Want als je elke dag je omzet doelstelling behaalt, is je team ook gemotiveerd. En een gemotiveerd team werkt aanstekelijk op consumenten die binnen komen. En zo is de cirkel rond.