5 verkooptechnieken die je omzet direct laten groeien

Geplaatst op door in de categorie Blog

PAS ZE NU TOE IN JE VERKOOPGESPREK

Wat doe jij om dagelijks de omzet doelstelling van je winkel te behalen? Elke klant begroeten? Of aan elke klant zoveel mogelijk proberen te verkopen? Of heb je niet echt een strategie en zie je wel hoe je omzet is aan het einde van de dag?

En als je geen echte strategie hebt hoe vaak komt het dan voor dat je tevreden bent over wat je hebt omgezet?

De klanten die nu in je winkel komen zijn bereid om iets te kopen. En dan is het natuurlijk fijn als je weet hoe je daar het maximale uit kunt halen. 
Denk daarbij aan meerdere artikelen per klant of hoger geprijsde artikelen verkopen. 
Maar hoe doe je dat dan?

Ik heb een Mini Masterclass ontwikkeld “Resultaatgericht Verkopen” met 5 ultieme verkooptechnieken die je helpen om dagelijks je omzetdoelstelling te realiseren.

En hij kost je slechts € 34,00 ! 


 IN DE ONLINE MASTERCLASS LEER JE AAN DE HAND VAN 5 VIDEOS:

➡︎ Wat de verkooptrechter (funnel) inhoudt
➡︎ Wat de functies zijn van open, gesloten en alternatieve vragen
➡︎ Welke van die vragen je dan het beste kunt gebruiken in je verkoopgesprek
➡︎ En welke vragen je beter achterwege kunt laten
➡︎ Welke overgangszin je gebruikt om de informatie die je van je klant hebt gekregen samen te vatten
➡︎ Op welke manier je de klant inspireert met de producten die je laat zien
➡︎ Hoe je producten kunt elimineren waar de klant niet in is geïnteresseerd
➡︎ Om er vervolgens producten aan toe te voegen om je bonbedrag te verhogen
➡︎ Hoe je twijfels wegneemt
➡︎ En hoe je de verkoop succesvol afrondt (met aankoop!) 

KLIK OP DEZE LINK OM JE AAN TE MELDEN  

Deze kleine investering van 34 euro gaat een wereld van verschil voor je maken. De technieken die je leert zijn direct toepasbaar op de winkelvloer, in een restaurant, bij een (telefonische) consumentenservice en tijdens een acquisitiegesprek.

 WAT LEVERT DE MASTERCLASS JE OP?

➡︎ Meerdere stuks per klant kunnen verkopen
➡︎ Hogere bonbedragen omdat je meedenkt met de behoefte van de klant en daarop anticipeert
➡︎ Daardoor stijging in je omzet
➡︎ Blije medewerkers/collega’s
➡︎ Blije klanten
➡︎ Terugkerende klanten
JA, IK MELD ME AAN VOOR DE MASTERCLASS “RESULTAATGERICHT VERKOPEN”
3 tips waar je nu al iets mee kunt doen:

1. De mens is een sociaal wezen en wil er graag op uit om dingen te beleven, bijvoorbeeld iets kopen onder het genot van een drankje, een voorstelling of het bijwonen van een workshop in een winkel. Alles op gepaste afstand.

2. Jij kunt, als medewerker van de winkel, daarbij toegevoegde waarde leveren door informatie en advies dat beter, persoonlijker en hoogwaardiger is dan via online. 

3. Het trainen van medewerkers wordt nog belangrijker om de terugval in traffic op te vangen met een hogere conversie van kijker naar koper, het verkopen van meer stuks per klant en het verhogen van het gemiddelde bon bedrag per klant. 

Tags

Terug naar het overzicht